Kamerton piątej czakry, zwanej czakrą gardła, Vishuddha
Kamerton piątej czakry, zwanej czakrą gardła, Vishuddha – bez aktywatora – z aksamitną torbą, zrobiony jest z aluminium.
Piaty, niebieski Kamerton stworzony dla piątej czakry gardła, zwanej Vishuddha jest o dźwięku tej czakry, czyli ma 141,27 Hz i odpowiada również częstotliwości planety Merkury. Dźwięk tego kamertona wiąże się z komunikacją i rozwojem poprzez ekspresję. Pomocny dla gardła i tarczycy, ważnego gruczołu dla wzrostu i dojrzewania, strun głosowych. Jej kolor to niebieski.
Pomaga nawiązać kontakt samym ze sobą, jednocześnie skutecznie wpływa uregulowanie układu mowy, logiki i komunikacji. Wspomaga leczenie chorób związanych z tarczycą, gardłem, strunami głosowymi, zaburzeniami mowy, jąkaniem się, Wspiera duchowość i poświęcenie.
Dźwięk ten jest skuteczny na wszelkiego rodzaju dolegliwości związane z problemami komunikacji.
Mówi się, że czakry są centrami mocy, naszymi kluczowymi punktami, w których energia przenika w naszym subtelnym ciele z jednego punktu do następnego, w sposób wachlarzowy, niektórzy twierdzą, że ma to kształt serca. Czakry uważane są za ogniska odbioru i przekazywania energii.
Oscylacja kamertonów jest matematycznie oparta na rotacji planet wokół Słońca, dlatego nie można być nastawionym na muzyczne aspekty. Kamertony działają w kosmicznym wymiarze naszych czakr, na bardzo subtelnym poziomie.
Kamertony te oddziałują z naszym przepływem energii i łączą nas z naszym kosmicznym i wielowymiarowym ja. Jaźń ta jest wieczna, niewidzialna i można ją osiągnąć tylko poprzez wiele warstw, drabiny duchowej i bramy o różnych poziomach energii.
Te kamertony przygotowują drogę do kosmicznie uniwersalnego zrozumienia życia i nieskończonego związku naszej duszy z nim. Są więc odmienne od Kamertonów Widma Harmonicznego, które są dostrojone do pitagorejskiej Skali (znanej również jako Just Scale). Skala ta dotyka i działa bardziej na fizyczną jak duchową sferę istnienia. Płaszczyzna fizyczna wydaje się bardziej skoncentrowana, krystalizuje się w konkretne formy, jest poznawcza i obraca się wokół 5 zmysłów i różnych obszarów naszego ciała fizycznego, takich jak tkanki, płyny ustrojowe, kości, narządy itp.
Hans Cousto, szwajcarski matematyk i muzykolog, opracował te kamertony.
Zastosowanie: Istnieją różne techniki pracy z tymi częstotliwościami. Kamertony można umieścić bezpośrednio na ciele, dzięki czemu wibracje aktywują południki, punkty akupunkturowe i narządy, co czasami ma niesamowity wpływ na odczucia i zdrowie. Częstotliwości rozwijają się także poprzez „wachlowanie” ciała eterycznego lub aury.
1) Proponowane kamertony oddziałują bardziej na poziomie fizycznym, jak duchowym.
2) Można lepiej odczuwać wibracje, jeśli trzon kamertonu przytwierdzony jest do ciała, gdyż ciężary na końcach wideł kamertona są mocniejsze i cięższe.
3) Dźwięk kamertonów trwa dłużej, ale jest bardziej miękki i rozproszony, jak inne kamertony.
4) Są cięższe od innych kamertonów.
5) Są stosunkowo krótsze niż porównywalne widelce nieskoordynowanego typu.
6) Proponowane kamertony są idealne do łagodzenia bólu, zmniejszania stanu zapalnego i wywoływania relaksacji.
7) Zwykle stosuje się je na ciele lub tylko w pobliżu uszu.
8) Proponowane kamertony mają ważone, okrągłe obciążniki na obu końcach.
9) Są one bardzo subtelne, delikatne i tajemnicze, dlatego fizyczny ruch kamertona jest bardziej powściągliwy, a uczucie wibracji, jeżeli trzon kamertonu opiera się na ciele, jest bardzo subtelny. Natomiast dźwięk kamertonu trwa krócej, jest wyraźniejszy i trudniejszy.
Budda - szkatułka, skrzyneczka na karty tarota lub biżuterię Cena:79.00»69.00PLN |
CYTOSAN, suplement diety Cena:172.00PLN |